Referencje od Hotele Warszawskie Syrena
Hotele Warszawskie, Syrena" Sp. z o. o. współpracują z firmą GastroWiedza.pl nieprzerwanie od września 2015 roku. Głównym celem współpracy jest podniesienie jakości obsługi Gości w restauracjach Hoteli Warszawskich „Syrena", które skupiają w obecnej chwili trzy hotele: Polonia Palace Hotel, Hotel Metropol i Hotel MDM.
Dla osiągnięcia tego celu konieczne jest profesjonalne i kreatywne doradztwo oparte na dużej znajomości, zarówno teoretycznej jaki praktycznej rynku gastronomicznego. W tym celu zostały przeprowadzone szkolenia z zakresu obsługi Gościa, które spotkały się z dużym zainteresowaniem i uznaniem słuchaczy.
Wynikiem przeprowadzenia szkolenia z obsługi jest widoczna poprawa jakości relacji naszego personelu z Gośćmi, co widać, w jakości sprzedaży sugerowanej, rozwiązywaniu trudnych sytuacji i ogólnej relacji z osobami odwiedzającymi nasze lokale.
Pan Marcin Dyrda - trener prowadzący szkolenie potrafił nawiązać dobry kontakt z uczestnikami, a otwarty i interaktywny charakter zajęć sprawił, że każdy mógł poruszyć nurtujące go problemy i omówić je podczas szkoleń. Jako kontynuacja programu szkoleniowego został wdrożony również przez firmę GastroWiedza.pl program Tajemniczego Gościa, sprawdzający stosowanie omawianych na szkoleniu standardów, zasad i technik obsługi Gościa.
Praca zlecona firmie GastroWiedza.pl wykonywana jest w sposób staranny, rzeczowy, a nade wszystko profesjonalny. Jesteśmy bardzo zadowoleni, z jakości prowadzenia zleconych projektów, jak również z zaangażowania, łatwości współpracy oraz dyspozycyjności, czego rezultatem jest dalsza kontynuacja współpracy.
Szczególnie cenimy fakt, iż doradztwo uzyskiwane z GastroWiedza.pl to nie tylko gotowe projekty pomysły, ale również inspiracja zmian pro klienckich w wielu obszarach naszej spółki. Oceniamy bardzo pozytywnie rzetelność firmy GastroWiedza.pl i polecamy firmę jako solidnego i wiarygodnego Wykonawcę.








